Творче
об’єднання «Соняшник» пропонує VIIІ конкурс «Соняшник–учитель»–2017 для
вчителів і викладачів української мови та літератури, українознавства,
початкових класів.
Конкурс відбудеться 25 жовтня 2017 року з 15.00 до 15.30.
Метою цього конкурсу є розширення обріїв фахової підготовки вчителів-україністів, можливість побачити себе в широкому професійному колі. Участь у цьому конкурсі та подальше його обговорення сприятимуть створенню неформального простору для фахового спілкування вчителів української мови, літератури, українознавства, початкових класів.
Участь у конкурсі безкоштовна. Спробуйте свої сили!
Конкурс відбудеться 25 жовтня 2017 року з 15.00 до 15.30.
Метою цього конкурсу є розширення обріїв фахової підготовки вчителів-україністів, можливість побачити себе в широкому професійному колі. Участь у цьому конкурсі та подальше його обговорення сприятимуть створенню неформального простору для фахового спілкування вчителів української мови, літератури, українознавства, початкових класів.
Участь у конкурсі безкоштовна. Спробуйте свої сили!
Зверніть увагу! На блозі «Світлиця
Любові» виставлені
ЗАПИТАННЯ ОБЛАСНОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ЖУРНАЛІСТІВ
1.
Прийнято вважати, що формула «хороший журналіст» – це психолог + філолог +
порядна людина. Виведіть та обґрунтуйте формулу «ідеального журналіста».
2.
Уявімо ситуацію: художньо-публіцистичні жанри «померли». Залишився лише один і
ви його маєте назвати. Який ви оберете і чому саме цей «вижив»? Спробуйте
написати матеріал у цьому жанрі для своєї шкільної газети.
3.
Проведіть 5-хвилинний випуск новин для радіо на тему «Наше місто: цікавий
вихідний» із використанням різних інформаційних жанрів.
4.
Вам доручили зробити інтерв’ю з відомим українцем із вашого регіону для
закордонного видання. Кого оберете співрозмовником і на яку тему
розмовлятимете? Запропонуйте список запитань.
5.
Телевізійний ведучий. Яка специфіка його роботи? Назвіть телеведучого, який вам
подобається, та ведучого, який не подобається. Змоделюйте роботу ведучого
вигаданої вами телепрограми.
6.
Розкрийте роль соцмереж у роботі журналіста, зокрема, в отримані та поширенні
інформації. Наведіть приклади.
7.
Помилки у журналістських текстах місцевих ЗМІ: «опускання до рівня читача»,
непрофесійність авторів чи елементарна безграмотність? Проілюструйте
прикладами.
8.
Чи можна за допомогою мобільного телефону або іншої непрофесійної апаратури
створити матеріал для радіо, телебачення чи електронного ЗМІ? У яких випадках
допускається використання «підручних» електронних засобів запису? Спробуйте за
допомогою таких засобів створити невеликий власний журналістський матеріал на
тему «Три риси, без яких неможлива моя Україна».
9.
Сьогодні відбувається процес роздержавлення комунальних і державних ЗМІ. Влада
перестає бути співзасновником видань і вони вирушають у самостійне «плавання».
Які ризики та які переваги місцевої журналістики? Запропонуйте методи
«виживання» для роздержавлених газет.
10.
Вам надали можливість попрацювати за експериментом «журналіст змінює професію».
Яку професію ви обрали б собі для «прикриття», аби написати матеріал? Як це
виправдовує завдання щодо створення матеріалу та чим ви керуєтеся при виборі
професії?
11.
Якщо за порушення Кодексу професійної етики немає покарання, то, на вашу думку,
чи потрібні етичні кодекси? Обґрунтуйте на прикладі Кодексу етики українського
журналіста.
12.
Моніторинг свідчить, що в Україні, де йде війна та є цілий комплекс проблем, із
цим пов’язаних, лише 2–3% публікацій друкованих та Інтернет-видань присвячені
темам учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб. Як ви поясните таку
тенденцію? Якби вам довелося створити два матеріали на дві вказані теми, який
фокус висвітлення ви обрали б? Обґрунтуйте.
13.
Фейк у медіа, його різновиди. Як розпізнати фейк і чи можна з ним боротися?
Наведіть приклади фейків, що поширювалися у вашому регіоні.
14.
Заголовок до матеріалу: що робить його привабливим? Наведіть приклади вдалих і
невдалих заголовків, обґрунтуйте свою позицію. Чи існують ризики при створенні
заголовку?
15.
Вам дають можливість створити телешоу для молоді. Запропонуйте його концепцію,
тематику, формат ведення.
Умови проведення
Всеукраїнського дитячого
літературного конкурсу «Не жартуй з вогнем» на протипожежну та техногенну тематику
1. Загальні положення
Всеукраїнський
літературний конкурс «Не жартуй з вогнем»
проводиться серед дітей різного віку з метою формування у них
громадського світогляду і громадської позиції у забезпеченні пожежної та
техногенної безпеки в державі, виховання культури безпеки життєдіяльності
у молоді та у зв’язку з 60 – річчям (10 грудня 2017р.) створення ДПТ України.
2. Основні завдання
конкурсу:
Залучення дітей різного
віку до вивчення та популяризації правил пожежної й техногенної безпеки,
формування у них навичок обережного поводження з вогнем, виховання почуття
відповідальності за збереження від вогню та інших надзвичайних ситуацій
навколишнього середовища.
3. Керівництво конкурсом
Загальне керівництво
здійснюють ДСНС України та ДПТ України.
Інформаційну підтримку
надає журнал «Пожежна та техногенна безпека»
4. Учасники конкурсу
Учасниками конкурсу
можуть бути школярі та студенти віком від 6 до 18 років.
Передбачено розподіл
учасників на три вікові категорії:
від 6 до 10 років;
від 11до 14 років;
від 15 до 18 років.
5. Номінації конкурсу
1. Художній твір
(оповідання, повість, нарис, казка).
2. Поетичний твір .
6. Порядок і термін проведення
Конкурс триватиме від 11 вересня 2017 року до 10 січня 2018 року. Проводять його в три етапи:
1-й – районний,
міський – від 11вересня до 15 жовтня;
2-й –
обласний - від 16 жовтня до 30 листопада;
3-й -
Всеукраїнський, (завершальний - у м. Києві) - протягом грудня.
Для організації та проведення всіх етапів конкурсу на місцях створюють
оргкомітети до складу яких входять представники головних управлінь (управлінь)
ДСНС України, місцевих організацій Добровільного пожежного товариства України,
ЗМІ та інші зацікавлені організації. Оргкомітети вирішують питання
пов’язані з підготовкою і проведенням конкурсу, формують умови проведення
регіонального етапу , склад журі.
Журі оцінює твори і визначає переможців для участі в наступних етапах.
7.Умови проведення
Роботи виконуються на теми (на вибір):
1. Запобігання пожежам від необережного поводження з вогнем;
2. Захист дітей від пожеж та інших надзвичайних ситуацій;
3. Робота, навчання й побут професійних пожежників – рятувальників,
працівників ДПТ України, дружин юних пожежників;
4. Заняття пожежно-прикладним спортом;
5. Пожежі в побуті та на виробництві, лісові пожежі й на хлібних полях;
6. Правила поведінки в разі виявлення вибухонебезпечних предметів.
Роботи на 3-й етап
конкурсу подаються до 10 грудня 2017 року на адресу: 04074, м. Київ, вул.
Бережанська, 5, Добровільне пожежне товариство України.
На зворотній сторінці
потрібно вказати назву роботи, прізвище, ім’я, по батькові, вік, домашню
адресу, номер телефону, навчальний заклад (для школярів та студентів),
електронну пошту.
Подані на конкурс твори,
авторам не повертаються. Організатори залишають за собою право
використовувати роботи для пожежно-профілактичної діяльності, спрямованої на
зміцнення пожежної безпеки в Україні та запобігання надзвичайним ситуаціям.
8. Критерії конкурсних оцінок
Роботи оцінюють за такими
критеріями:
·
змістовність;
·
стиль;
·
грамотність
викладу;
·
відповідність
тематиці;
·
оригінальність.
9. Нагородження учасників
Оргкомітет конкурсу на
завершальному етапі визначає трьох переможців у кожній віковій категорії
в обох номінаціях.
Переможці Всеукраїнського
етапу нагороджуються подарунками:
за перше місце – на суму
до 500 грн;
за друге – до 400 грн;
за третє – до 300 грн.
За рішенням журі,
можливе заохочення:
активних учасників
дипломами та подарунками на суму до 100 грн.
активних
організаторів конкурсу подарунками на суму до 500 грн.
Для отримання
подарунків переможцям слід надати оргкомітету копію довідки про присвоєння
ідентифікаційного номера дитини.
10. Забезпечення проведення конкурсу
ДСНС України забезпечує
підтримку в проведенні конкурсу.
Добровільне
пожежне товариство України забезпечує його організацію, придбання дипломів та
подарунків для переможців .
Редакція
журналу «Пожежна та техногенна безпека» забезпечує висвітлення та підсумки
конкурсу в журналі.
Про проведення ХVІ Всеукраїнського
конкурсу учнівської творчості
На виконання
листів Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України
від 01.11.2016 № 2.1/10-2637 «Про проведення
ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості» та Сумського інституту післядипломної педагогічної освіти від 14.11.2016 №745 «Про проведення ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості» інформуємо, що XVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, який проходить під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!», проводиться з 1 листопада 2016 року по 25 лютого 2017 року і присвячується 100-річчю утворення Української Центральної Ради та проголошення Української Народної Республіки.
ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості» та Сумського інституту післядипломної педагогічної освіти від 14.11.2016 №745 «Про проведення ХVІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості» інформуємо, що XVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, який проходить під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!», проводиться з 1 листопада 2016 року по 25 лютого 2017 року і присвячується 100-річчю утворення Української Центральної Ради та проголошення Української Народної Республіки.
Просимо організувати проведення І
етапу конкурсу, відповідно до Положення про
Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, затвердженого спільним наказом
Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури і мистецтв України,
Державного комітету України у справах сім’ї та молоді від 29.08.2003 №585/529/875, зареєстрованого
в Міністерстві юстиції України 09.09.2003 за № 779/8100.
До розгляду в конкурсі
приймаються роботи на тему «Вітчизна – це не хтось і десь, Я – теж Вітчизна»
(І. Світличний) у номінаціях «Література» та «Історія України і
державотворення», які раніше не подавалися до участі в інших наукових та
творчих конкурсах регіонального, державного рівнів.
Творчі роботи з літератури, за
вибором автора, можуть бути різноманітні за жанром.
Конкурсні роботи з історії мають
бути присвячені українським історичним державним, політичним діячам, відомим
особистостям рідного краю, які своєю багатогранною діяльністю вплинули на
розвиток і становлення української держави в різні часи її творення, а також
здійснили вагомий внесок у розвиток державної культури, мистецтва, освіти,
науки, літератури тощо.
Творчі роботи з історії мають
носити дослідницький характер із обов’язковим залученням оригінальних джерел
(джерела усної історії, архівні матеріали, матеріали періодики, мемуари,
щоденники, кіно-фотодокументи тощо) та складатися зі вступу, у якому автор обґрунтовує
мету свого дослідження; основної частини, у якій розділи повинні мати назву та
обов’язкове логічне завершення структурних компонентів основної частини;
висновку; списку використаних джерел і літератури в алфавітному порядку.
До всіх творчих робіт обов’язково
додаються тези-анотації (короткий зміст роботи) обсягом до 2 сторінок.
Конкурсна робота може бути виконана одним або кількома авторами. Наставниками
юних дослідників можуть бути вчителі, викладачі, керівники гуртків тощо.
Текст творчої роботи з історії та
літератури роздруковується на папері формату А4, шрифт Times New Roman, кегль
14, інтервал полуторний. Обсяг 15-25 сторінок. Поля: ліве – 30 мм, нижнє і
верхнє – по 20 мм,
праве – 10 мм.
Поетичні доробки учнів подаються в довільній формі.
Наголошуємо, що разом з роботами
конкурсантів необхідно надіслати: електронний варіант роботи; супровідні
документи, у яких чітко вказати прізвище, ім’я та по батькові учасника, дату
його народження, домашню адресу, повну назву навчального закладу, клас, а також
прізвище, ім’я, по батькові наставника, який його підготував до участі в
конкурсі, ксерокопії паспортів або свідоцтв про народження учасників;
відповідно оформлені довідки-подання та копії паспортів наставників (1, 2, 11
сторінки).
Творчі роботи переможців І етапу
конкурсу в номінаціях «Література» та «Історія України і державотворення» із
супровідними документами надати районному методичному кабінету відділу освіти,
молоді та спорту Липоводолинської РДА в
паперовому та електронному варіанті до 21 грудня 2016 року.
ІІ (районний) етап конкурсу
відбудеться 22 грудня 2016 року.
http://gra-sonyashnyk.com.ua/ Триває реєстрація у Всеукраїнській українознавчій грі "Соняшник"!
http://quest.in.ua/uk-50sliv.zima2017 У період з 20 грудня 2016 року по 20 січня 2017 року заплановано проведення 38-го безкоштовного Міжнародного мовного конкурсу «50 слів».
Конкурс проводиться згідно листа
Всеукраїнської дитячої громадської організації «Гармонійний розвиток» від
07.11.2016 № 08/11-16 щодо проведення 35-го Міжнародного конкурсу «50 слів».
Умови проведення та участі у вищезазначеному конкурсі розміщено на сайті quest.in.ua.
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.